maandag 13 februari 2012

Maya en Amber binden de schaatsen aan.

Ik, Runar, Fien en wannes speelden ijshockey.
Sommige papa's en mama's kwamen ook.
Ik ben natuurlijk gevallen.
Als ik thuis kwam, merkte ik dat ik veel blauwe plekken had.
De meeste kinderen hadden schaatsen of een slee mee.
Je kon natuurlijk ook glijden.
Jammer genoeg gaat het weer dooien en zullen we dit jaar waarschijnlijk niet meer kunnen schaatsen.
Hopelijk lukt het volgend jaar weer wel!
Daaaaaaaag    Maya


We zijn vrijdag gaan schaatsen met de hele school.
We mochten schaatsen of een slee meebrengen.
De directeur en de juf hebben ook geschaatst.
Ik heb geschaatst, maar daarna ben ik gestopt, want mijn vrienden waren met de slee aan het spelen.
Matheo en Ruben waren met sneeuwballen aan het gooien.
Dan was er ruzie met Ruben en Angelo, maar we trokken ons daar niets van aan.
Wat ik ervan vond : héél leuk!
Van Amber.

3 opmerkingen:

  1. het lijkt me leuk om te schaatsen


    van zoe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo ik ben het Runar.Ik vond het superleuk op het ijs!
      Ik hoop dat de Langelede nog eens dichtvriest!



      Groetjes Runar

      Verwijderen
  2. Dat hopen wij met je! Ik was ook nog eens op het ijs op zondagvoormiddag. Het was super en lekker rustig! (van juf).

    BeantwoordenVerwijderen